mala povijest moje kuhinje




Jutros sam naišla na par fotografija koje sam fotkala kada sam uređivala  kuhinju. 
Iako sam tada bila u stresu zbog majstora, u sedmom mjesecu trudnoće i s trbuhom do zuba, danas na to gledam sa simpatijom i nostalgijom... kako čovjek brzo zaboravi na svu muku adaptacije i pamti samo dobre stvari. 
Uglavnom, danas mojom kuhinjom vladaju mirisi začina, te druženje i svakodnevno sudaranje oko frižidera :)



Zato, svi vi koji se nalazite usred adaptacije,
glavu gore, još malo - vaš dom iz snova čeka na vas!



Share/Bookmark

Broj komentara: 5:

Unknown kaže...

Jako lijepo , Kristina! I ja sam usred adaptacije dječje spavaće sobe, radujem se svakom završenom fazom! By the way, hvala što si posjetila moj blog i dopustila da slike tvog lijepog stana stavim na svoj blog! Pozdrav! Annie.

Maja kaže...

Predivno Kristina, volim romantični feeling kojim odiše cijeli stan! :)

Unknown kaže...

jaaako me kopka da li si u Hrvatskoj nasla subway plocice? trep trep

miss decor kaže...

Millie, jesam! U trgovini Špina, u Zagrebu! odlične su!

evin pristup kaže...

Povratak u 50-e!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...