mix


Koliko je čovjek izgubljen bez moderne tehnologije!
Već sedam dana imam problema s kompjuterom što je poprilično frustrirajuće kada vam posao ovisi upravo o tom. Uh!
Ali napokon je proradio a ja sam se u međuvremenu bavila idejom o uređenju jednog apartmana. Inspiracija su mi bile fotografije koje sam pronašla na jednom blogu (My lovely Things!) i ovaj zanimljiv miks stolaca. Starinski stol sam pronašla u Istri a limene visilice u Butlersu. Okviri na zidu mi daju poseban šarm cijeloj priči, kao i ove prekrasne ružićaste ruže.  Čak i tamniji pod ulazi u obzir, onako stare tamne hrastove daske...


Share/Bookmark

2 komentara:

caffelatte kaže...

prekrasno :)

Anonimno kaže...

da, mislim da bi rustikalni pod bio još i bolji u ovoj kombinaciji, da naglasi nježne boje ostatka interijera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...