{Lolita}

Vikend je prebrzo prošao, kao i uvijek :) Na listi aktivnosti prošle subote našao se i čaj+kolačić s dragom prijateljicom Majom, u Institut Parfumeur Flores, u Dežmanovom prolazu. Jeste li posjetili to malo carstvo mirisa? Vrlo lijepo mjesto za čavrljanje i ispijanje finih čajeva i kave. Zato sam danas još uvijek u svijetu parfema, posebno jednog branda koji ima najljepšu stranicu na svijetu - Lolita Lempicka. Iako volim taj parfem, interijer kroz koji ga reklamiraju obožavam obožavam :)

♥ 



Share/Bookmark

Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

Ljudima kao što sam j ada im uljepša dan i da pročitaju koji dobar savjet za uređenje koje mogu napraviti sami. Redo
viti posjetitelj

Anonimno kaže...

Navratih i vidjeh... oh divote.

Anonimno kaže...

Obožavam ovaj pomalo rustikalni namještaj, a bijela boja daje jedan prekrasan ugođaj, osobito kada je puno svijetla...

.... kaže...

unfurtunately I don't understando your language but the images here are wonderfull!
nice blog~

Anonimno kaže...

hoćemo još više postova!!!
barem svaki tjedan??

Anonimno kaže...

Roflmao

Anonimno kaže...

di su novi postovi? štrajk?

Mirjana kaže...

više nema toliko postova, šteta, ali je zato portfolio prekrasan.mene zanima odakle je namještaj iz tvog stana, ali i ostalih jer mi se svi jako sviđaju.još me zanima imaš li tumblr ili flickr, bilo šta drugo da pratim???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...