u gostima kod...



Mnogi roditelji će odmah razumijeti kada kažem da sam trebala dopuštenje za objavu današnjeg teksta. 
Naime, željela sam sve posjetitelje  Miss Decor-a provesti kroz sobu moje kćerkice Tare no za to sam trebala čekati na njeno DA, koje je uslijedilo nakon polusatnog razmišljanja.
Zamislite! A ima tek 9 godina!?
Brrr,  što me još čeka, ne želim niti pomišljati :)
No kako sam ipak dobila propusnicu, danas vas vodim  Tara's room tour i nadam se da ćete pronaći pokoju dobru ideju ili samo guštati u malo inspiracije u bijelom...

                                                                        
                                                                                                                 foto: Miss Decor


Share/Bookmark

3 komentara:

Unknown kaže...

predivna joj je sobica...malo carstvo! a djeca su ili stvarno samosvjesnija danas,ili smo mi zaboravili kakvi smo bili u tim godinama-smatrali da mnogo znamo i da se nase misljenje mora uvazavati :D

veliki poz

miss decor kaže...

hvala ti millie na ovom komentaru jer je upravo to pitanje koje mi se vrti po glavi... da su danas djeca ipak nekako samosvjesnija? ili je stvar u izboru, odnosno, mi smo imali puno manje informacija i samim time i izbora u zivotu, mozda je to definiralo i nasu samosvijest... ne znam

evin pristup kaže...

Prekrasna, romantična soba za djevojčicu! Ormar obara s nogu! Takav sam imala u podstanarskom stanu i još ga nisam prežalila!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...