{Morska idila}


Dragi moji čitatelji, danas su me dočekali vaši zabrinuti mailovi, da gdje sam ja???!! :)) Bila sam na moru... ribe, sunce, kupanje ali nema interneta i civilizacije tako da nisam mogla napisati postove :) Back to reality! Vikend je bio super ali moram priznati da su mi interijeri i posao jako falili tako da mi je drago da sam ponovo u zgb i u radnom pogonu. Totalno sam pod utjecajem mediteranskog stila, što znači da mi bijela boja ne izlazi iz glave. Sanjam o vikendici koju bih uredila samo po svom, u kombinaciji mediteranskog i švedskog stila. Nekako ovako...

Kuhinja po mom guštu :)



Share/Bookmark

2 komentara:

STARBOX PRODUCTION kaže...

joj, super su mi ove kompozicije! svježe, morsko, prozračno, opuštajuće...i već sam na odmoru!

Anonimno kaže...

bas za morsko opustanje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...