{La Boheme}


Ne mogu objasniti zašto ali volim sve francusko. Njihov jezik, šansone, croisante, filmove, gradove, trgove... sve. Naprosto se izgubim u ljepoti opuštene ali elegantne boemštine koja se osjeća u njihovoj kulturi. Pariz je moj omiljen grad, lutati Montmartreom i promatrati sve te predivne stare zgrade... mmmm, divota. Zato sam danas odlučila uživati (zajedno s vama) u fotografijama interijera koji imaju onaj poseban francuski šarm i davno minuli dvorski ugođaj... uživajmo zajedno!


Images via marie claire maison



PS... a ovo je moja idealna odjevna kombinacija za šetnju Parizom :)))))

Untitled
Untitled by cuteygirl♥(so busy) featuring Miu Miu accessories

Share/Bookmark

3 komentara:

Anonimno kaže...

Stranice su vam prekrasne i vrlo inspirativne. I ženske reklo bi se, šta mi osobno nedostaje u ovom trendu minimalizma. A uz malo mašte i volje može se zbilja oplemeniti prostor. Pozdrav iz Splita

miss decor kaže...

Znam, malo sam zanemarila muški dio publike ali ovaj blog je zaista posvećen onome što ja volim i što mene inspirira...sorry dečki :)) ali potruditi ću se ubaciti i malo minimalizma, obećajem!
Pozdrav Splitu!

Anonimno kaže...

Ove cipele su naprosto pregenijalne;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...