{Volite li Pariz}


Imala sam sreću posjetiti Pariz i prepustiti se njegovim čarima ulica, trgova i građevina koje su mi nekako postale tajno utočište za inspiraciju koja mi ponekad presuši u Zagrebu.
Pariški stanovi imaju za mene poseban šarm, pomalo boemski, pomalo chic ali svakako unikatan. Šarm koji obuhvaća houte couture elemente pomiješane s predmetima s buvljaka, budući da se parižani diče svojom sposobnosti miješanja starog i novog.
Oh Pariz... moram ti se ponovno vratiti!

kanal Saint Martin

Romantična kiša nad pariškim krovovima.

Retro vrtuljak u parku...kao iz filmova

Nisam se zamarala prenjeti vam poznate znamenitosti Pariza jer za njih ste ionako čuli i vidjeli. Htjela sam samo podijeliti impresije koje u meni bude skriveni dijelovi nekog grada, jer to je ono što nosimo u sebi nakon svakog putovanja. A o francuskim interijerima ćemo još puno, puno na nekim drugim postovima

images via The cherry blossom girl



Share/Bookmark

1 komentar:

Anonimno kaže...

blog je fenomenalan! dali ste mi ono što već dugo čekam da netko u hrvatskoj napravi. pratim sve najbolje blogove vezane za interijere uopće, i mogu vam reći da ni malo ne zaostajete za svjetskim blogovima. moje iskrene čestitke. čitam vas i sutra. Zdenka iz Marofa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...