{My dream home}


Svi mi imamo neki “savršeni dom” iz snova koji možda trenutno a možda i za dulji period vremena nećemo imati. No kako je sanjarenje besplatna i legalna stvar ja sam si dopustila uskočiti u moj prekrasan zamišljeni dom i guštati u njemu maksimalno. Sada ću vas upoznati sa prostorom koji ima sve elemente da me obori s nogu i rasplamsa moju interijerističku maštu.
Prva stvar, ulazak kroz dvokrilna staklena vrata s kojih puca pogled prema bijelom kaminu jednostavno je neodoljiv. Koliko slobode i stila! Zamišljam kako je čarobno svako jutro probuditi se u takvom stanu, otvoriti ta dvokrilna vrata i zakoračiti u novi dan...s a v r š e n o :))

A tek ulazni prostor! Ova impozantna visina već je dovoljna da se osjećate poput kraljice i bez da se bacimo na analizu detalja (koji su besprijekorno chic btw). Vitraji na ulaznim vratima jednako su raskošni kao i visina i cijeli prostor jednostavno odiše svježinom i nekom bezvremenskom elegancijom.


Moj zamišljeni dnevni boravak izgleda upravo ovako....



Obožavam kamine (u bijeloj, shabby varijanti naravno)



Sada kada sam vas provela kroz moja imaginarni dom (dobrodošli :)) kroz koji sama prolazim vrlo često, pitam se da li je to svojevrsna terapija kroz koju čovjek puni svoje kreativne kanale i rješava se svakodnevnog stresa. Meni ta terapija djeluje, tako da ju preporučam i vama :) Kao što rekoh, maštarenje je besplatna i netoksična aktivnost.



Share/Bookmark

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...