{Trendovi za 2009/ boje}

Trendovi su vrlo promjenjiva i baš zbog toga zabavna stvar. Svake godine s nestrpljenjem očekujem nove prognoze svjetskih dizajnera na temu „Koje su boje u trendu'“ Tako je bilo i prošle godine, svi smo iščekivali konačan sud za 2009 godinu. I napokon, dobili smo popis boja koje će vladati tržištem interijera (a i modnih pista) a ja sam napokon odahnula ugledavši na listi i moju omiljenu Strong Pink, odnosnu boju ciklame. A koje su još boje ušle u TOP traženih za 2009. godinu otkrit ćemo uskoro. Nadam se da se neki i od vaših favorita ušao u finale :)


Kraljevska ljubičasta vladala je i 2008., no čini se da njena popularnost ne jenjava ni ove godine. Mistična i aristokratska, ljubičasta zauzima posebno mjesto na mojoj listi omiljenih boja. Ako vam ponestane inspiracije oko izbora tona, sjetite se samo prekrasnog tona lavande ili tamnog tona zrelih šljiva, s nijednim nećete pogriješiti.





Eterična i čista, nježno plava asocijacira na bijele oblake kroz koje proviruje plavetnilo neba. Divna boja za interijere, koja je snažna ali nenametljiva, pastelno plava „otvorit“ će vaš prostor te ga učiniti vizualno većim. Razmišljam o ovom kraljevskom krevetu, apsolutno sam sigurna da bi se lako uklopio u bajku o Ledenoj kraljici.


Jako mi je drago da se ova „biljna“ zelena našla na listi trendova za 2009. godinu. Ne samo zato što je to boja koja smiruje dušu, um i oči nego zato što me ta boja asocira na prirodu. Prisustvo zelene na tržištu interijera zacjelo će pozitivno djelovati na ekološku osvještenost. Jupi.




Začinjena narančasta je boja koja pršti optimizmom i pozitivnom energijom. Podsjeća me na tropsko voće, na tropski otok, na sve tropsko ustvari i odmah mi se raspoloženje podigne čim ugledam nešto narančasto oko sebe.

2009. godina prihvatila je hrabru, otvorenu rozu boju na moju veliku radost. Boja ciklama, boja jagoda sa šlagom u interijerima može izgledati vrlo atraktivno. Sve njene nijanse su dražesne, od pastelno roze do ove plamteće koja vlada 2009. godinom!

I , na kraju, last but not least, da li je i neka od vaših omiljenih boja ušla u kategoriju Tends for 2009?


Images via The decorating diva (http://thedecoratingdiva.com/)


Share/Bookmark

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...