{Miss decor...}



Predstavljam vam Miss Decor, ime pod kojim ja izražavam svoju ljubav prema interijerima, pisanju i predmetima koji me nadahnjuju. Budući da sam dizajnerica interijera po profesiji, a ljubiteljica lijepih časopisa iz hobija, spojila sam ta dva pravca u jedan, svojevrstan online dnevnik mojih razmišljanja o uređenju interijera.
Pišem za časopis moja4zida i brojne hrvatske portale i aktivno pratim svjetske trendove u dizajnu. Fotografija, arhitektura, umjetnost i lijepa literatura glavni su pokretači mog unutarnjeg stroja koji je vječno gladan svog pogonskog goriva: inspiracije.
Miss Decor je u stalnoj potrazi za stilom, na putovanju koje je vrlo uzbudljiva vizualna avantura no i dobar suputnik svima koji tragaju za istim.

I na kraju, ako smijem podijeliti i neka moja intimna razmišljanja o životu, budući da cijenim vrijeme koje ste odvojili za druženje sa mnom, napomenula bih slijedeće.
Smatram da nam je za život potrebno i dovoljno imati malo sunca, komadić neba i puno ljubavi.
To su temeljna bogatstva čovjeka i ja se iskreno nadam da ste i vi bogati u tom smislu.
No, ako želite dodatno začiniti svakodnevicu s malo stila, slobodno pokucajte na MISS DECOR vrata.


Share/Bookmark

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...