{Izađimo van!}


Iako mi je prošlogodišnja spring/summer Ikeina kolekcija bila draža, pronašla sam dva stila koja su mi se svidjela za outdoor guštanje. Kako volim mediteranski stil i miris lavande, nekako sam ga ove godine zamislila u prugicama i tikovini. Jedna ležaljka za čitanje, mjesto u hladu i osvježavajuće piće sasvim su mi dovoljni za savršeno poslijepodne u vrtu.
(ležaljka Kvarno 159 eura, jastuci greno 9.99 eura)

Budući da jako volim hodočastiti u Ikeu i to redovno radim sa svojim prijateljicama, spremam se u Ikeu ovih dana. Ne u neki veliki shopping, tek odabrati par stvari za vrt i pojesti njihov odličan švedski obrok u restoranu u sklopu prodajne hale (da li ste probali losos u umaku, mmmmmm).

Drugi stil koji me jednako tako mami i budi u meni romantičnu notu jest pravi ladanjski stil, sa šarmantnim detaljima i bijelim vrtnim namještajem.
(pleteni stolac Frido 98.90 eura, jstuk Rasson 1.50 eura, posuda za zalijevanje Salvia 9.90 eura)

Ta kombinacija me podsjeća na francuske ladanjske kuće, koje imaju veliki vrt prepun grmolikih ruža. Bijeli ratan je posebno elegantan i lako se kombinira sa svim bojma.
Vjerujem da bi dobro pristajao i uz jastuke sa pastelnim cvjetnim motivima, onako u country varijanti.
Uvijek mi je bilo teško odlučiti oko stila uređenja terase ili vrta jer se moj ukus mijenja iz godine u godinu, a svaki puta nabavljati novi vrtni namještaj i nije neki plus za moj budžet :). Tako da ove godine ostajem pri svojim starim komadima uz par osvježenja (možda novi jastuci?), naravno iz drage mi Ikee.



Share/Bookmark

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...