{Puhni u svjećicu i želje se ostvaruju}


Baš sam promatrala kako opušteno izgledamo t (kćer) i ja na fotki, s koferima oko nas... nije se puno izmjenilo od tada, budući da nam i dalje stvari stoje po koferima i kutijama, pa izgužvane hodamo okolo, kao dokaz da nomadi postoje i danas (samo u suvremenijem obliku) :) Prošli vikend smo puhale svjećice zbog njenog ročkasa a danas sam ja zamislila želju, što bih voljela imati ove jeseni, između ostalog... aaaah: retro green kaputić, literaturu o NY arhitekturi, pink Marilyn Monroe telefon (iako nemam fiksnu liniju ali ipak), cool dizajniranu kutiju za sapun te bookmarkere za moje drage knjigice... a sve sam pronašla na fredflare.com.

Koja je vaša lista želja za fall 2009.?



Share/Bookmark

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...