{Pleteni namještaj}


Dragi moji, pozdrav svima nakon dugog i toplog ljeta! Bila sam odsutna jer sam radila na nekim projektima vezanim za interijere, vrlo uzbudljivo, na vrijeme ću vas izvijestiti o svemu! Nadam se da ste se dobro odmorili i da vam povratak na radna mjesta nije bio (pre)stresan, jer, priznajmo, nema boljeg od dobrog odmaranja na godišnjem (nadam se da nam šefovi ovo nisu pročitali ;) Zahvaljujem svima koji su mi se javili na e-mail i preko facebook-a, naročito se zahvaljujem Jasni, dizajnerici iz Njemačke koja mi je svojom kreativnošću uljepšala zadnjih par dana. Pusa Jasna! A sada, bacimo se na našu vječnu temu, naravno o čemu drugom nego o interijerima! Kako sam zadnji tjedan bila poslovno vezana za uređenje jedne terase, puno sam razmišljala o pletenom namještaju, od ratana ili bambusa... I moram priznati da me oduševila ideja korištenja takvih primjeraka i unutar stana, dakle ne samo u vrtovima ili na terasama. Na primjer, bračni krevet od ratana, što kažete na to? Ili blagovaonica? Romantično, zar ne? Ajmo pogledati galeriju slika...



Share/Bookmark

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...