{Pariške impresije}


Kako sam ja profesionalno vezana uz potragu za lijepim interijerima koje slikamo (Damir&ja) za časopis moja4zida nema mi draže stvari nego pronaći u Zagrebu neki inspirativni stan te ga objaviti u našem žurnalu. Ta potraga mi se uvukla pod kožu, tako da i nakon posla u časopisu jedva čekam zaroniti u online svijet te pronalaziti kadrove koji me nadahnjuju i koje dijelim s vama. Tako sam danas nasumično nailazila i birala fotke koje mi simboliziraju dekadentnu stranu estetike, koje su za čisto uživanje...



Kada sam ugledala ovu zgradu i francuski prozor ostala sam bez daha... To je to!
Božanstven stan koji čeka samo mene :)))

Šljunčani vrt iz prošlog stoljeća i hortenzije, u okrilju kuće koja je sigurno u istom stilu.




Share/Bookmark

3 komentara:

Anonimno kaže...

blog vam je predivan, jednostavno prelijep, mješavina malih stvarčica koje nas usrećuju!s obzirom na to da svakodnevno čitamo iste blogove, čudi me što nisam prije našla ovaj vaš dragulj.sada imam pune ruke posla.
nastavite i dalje ovako!
pozdrav, mirjana.

Anonimno kaže...

Postovana Kristina,
kad udjem u Vas blog, i u najtmurnijem danu, osjecam se kao da me najbljestavija svjetlost obasjala! Predivno, samo tako nastavite!

s postovanjem,
Aleksandra

Anonimno kaže...

zahvaljujem vam na divnim riječima :)pozdrav! Kristina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...