{Volim / ne volim}


Uvijek je teško raspravljati o ukusima. Jučer sam razgovarala s dobrom prijateljicom o spavaćim sobama i odjednom smo se našle u dubokoj debati oko jedne spavaće sobe koja se meni učinila zgodnom, romantičnom i chic a njoj je bilo nezamislivo spavati u jednoj takvoj "neurednoj" i shabby sobi :) Fotku sobe možete vidjeti nakon teksta i baš me zanima vaše mišljenje o ovakvom stilu uređenja. Glasanje je otvoreno! Pozdrav mojoj prijateljici Katarini, pusa draga!



Share/Bookmark

Broj komentara: 11:

Anonimno kaže...

your blog is good
i like it

Anonimno kaže...

bok, zgodno pišeš i sama si zgodna , što nije nevažno , haha

sam uređujem staru kuću na padinama Velebita i ludo me zabavlja obnova starog namještaja

juraj

rockgranny kaže...

Ja u ovoj sobi ne bih mogla spavati jer je po mojim kriterijima preuredna i preprazna .Svaki prostor mora imati osobnost onoga tko u njenu boravi , inače je to salon namještaja..
Zamisli kako bi se tvoja prijateljica osjećala da dođe u moju spavaću sobu u kojoj se nalazi otprilike 2500 materijala ( u kutijama, ali ipak).Ostali pribor za šivanje i ručni rad ( konci, trake , čipke, gumbi) više i ne brojim.Jedino me je strah da jednog dana ne završim u stanu ispod mene. Jel prijateljica djevica u horoskopu?

Anonimno kaže...

hahaha nije... rakica je :)
2500 materijala svaka čast!
slobodno mi poslji koju fotku svoje sobe, sad si me baš zaintrigirala... slažem se s tvrdnjom da spavaća soba mora biti ogledalo vlasnika, u protivnom nema razlike između salona i spavaonice...

naldor kaže...

meni je ova soba bas fora i svidja mi se ...samo bi ja jos dodala nekoliko polica i ormara za ...sve stvarcice koje imam...a imam ih podosta...

miss decor kaže...

odgovor Juraju: obozavam Velebit, a tek imati kucicu na padinama Velebita, to mora da je totalno cool :)

rockgranny kaže...

Moja soba sada zaista izgleda kao skladište poslije godišnje inventure; pripremam se izlaganje za Špancir festu.Slike će uslijediti kad ne budu opasne za one ispod 12

miss decor kaže...

:))

Anonimno kaže...

soba je pravo nadahnuće za sve romantične i duhom bogate ljude.

Anonimno kaže...

odlična si !Kad budem stan preuređivala svakako ću pokupiti tvoje ideje

Anonimno kaže...

jako mi se dopadaju kombinacije boja odlicna si dala si mi ideju kako da osvezim i preuredim sobu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...