{Bakina škrinja}


Već sam jednom priznala da sam duboko zaljubljena u bijele, elegantne interijere. I još sam priznala da sam strastveni hodočasnik po lijepim trgovinicama i blogovima. S obzirom da svatko ima neki porok, ovi moji su sasvim bezazleni i netoksični, tako se barem ja tješim kada se nađem pred kompom u gluho doba noći (čitaj ponoć pa do 2h) surfajući po blogovima i web shopovima :) Ali kako se oduprijeti tom čarobnom svijetu interijera? Teško, zar ne? Zato, svi vi koji dijelite iste dekorističke tegobe kao i ja, biti ćete oduševljeni zagrebačkom trgovinom Bakina škrinja. Jeste li čuli za njih? Pravo vintage i retro carstvo. Kada dođem u njihow showroom, slinim i patim, sve bih najradije ponijela doma!



Share/Bookmark

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

i like it i like it i like a lot :)))

Anonimno kaže...

cool al su preskupi!

miss decor kaže...

da, da malo jesu...al gledati uvijek možemo :)

naldor kaže...

predobre stvari!!!

Anonimno kaže...

kvalitate stvari i sada imaju jako ljepi igracke za djecu !!!!

Anonimno kaže...

Još da trgovac nije tako neljubazan....bio bi pravi užitak posjetiti taj dućan. Ovako, mislim da ću stvari za svoj dom potražiti na nekom drugom mjestu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...