{Evo me!!!}


Dragi moji!

Kao prvo veliki pozdrav svima, a kao drugo big
thank you za sve divne mailove i poruke koje sam dobila za ovo vrijeme u kojem je miss decor bila na odmoru. Naime, dugujem svima objašnjenje zašto nisam pisala postove. Dragi moji, bila sam na jednom predivnom mjestu, otoku Unije, u pansionu Unijana kojeg vodi Asija, unikatna žena i osebujna osoba. Kako na Unijama nema modernih tekovina civilizacije, nisam imala pristup internetu i koliko god mi je falilo pisanje toliko sam uživala u potpunom odmoru... vjerujte da sam zaista upijala sunce, more i dobre ljude. Savršeno. Asija je vrlo zanimljiva žena, uredila je svoj pansion u lijepom starinskom stilu, kuhala je prefinu mediteransku hranu, a večeri smo provodile u pričama o putovanjima, Indiji, Kini. Melem za dušu, ova dva tjedna. Nadam se da ste mi svi dobro, da ste se razbježali na godišnji i da uživate negdje u sjeni borova...Kako ja s vama dijelim svaki lijepi interijer na koji naiđem, danas ću vas provesti kroz Asijin pansion, da vidite gdje sam to bila dva tjedna (za sve one koji su se zabrinuli gdje sam to ja :)))
Pusa svima, čitamo se redovno od danas!




Share/Bookmark

2 komentara:

naldor kaže...

zena ima stila!!! predivan prostor! ...i ja bi jedan takav 2 tjedni odmor bez tehnikalija...na tak divnom mjestu!!!:-)

miss decor kaže...

oh da! bozanstveno! preporucam! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...