{Raskoš, raskoš...}


Dobro jutro svima! Kako sam najavila da Miss decor nastavlja s izvještavanjem iz svijeta interijera, danas sam slučajno naišla na jednu bajkovitu web stranicu na kojoj sam otkrila predivne stanove. Za sve vas koji imate volje i vremena kliknite ovdje i prosurfajte kroz divne prostore, a ja vam donosim
kadrove jedne kuće u bijelom (opet ja i bijelo :)).

Pravi dvorac, zar ne? Ovakav ormar (na gornjoj slici) naziva se amoire, to je francuski ormar, i ja sam apsolutno luda za takvim ljepotanima!

Share/Bookmark

3 komentara:

Veronika kaže...

Ah amoire..:)
Me too..
A picture numero due bi cijelu!!

STARBOX PRODUCTION kaže...

divno! obožam tu kombinaciju starog i novog! :)

box-of-style

naldor kaže...

predobro uredjena kuca!!! ja bi tako isto...ali se bas ne mogu kontrolirat kad su boje i detalji u pitanju...nemam granica :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...