{Moja kupaonica}


Hello! U jednom prijašnjem postu napisala sam kako se nalazim usred adaptacije svog stana. Upravo je ušao u fazu završetka rušenja: svi pregradni zidovi su maknuti, stari podovi i keramika su izbačeni, kao i stolarija i prozori... Jupi! Sada se već nazire konačan izgled stana, sto se proporcija tiče i to me jako veseli. Stan je u centru, ima visoke stropove i onaj starinski građanski štih kojega bih voljela zadržati i istaknuti. Zato sam krenula u razmišljanje o uređenju kupaonice, u tom starinskom stilu. Zamislila sam ju u bijeloj varijanti, s biranim detaljima poput retro pipa, brodskog poda na zidovima, ili eventualnim tapetama... kupaonica nije velika, 2x2.2 m, ali ima veliki, lijepi prozor, koji joj daje poseban šarm. Evo par ideja koje sam sakupila...

Takozvane subway pločice sam jedva pronašla u Špini, na Trešnjevci....

Brodski pod (sa uskim dašćicama) morati ću raditi po mjeri, jer kod nas postoji samo varijanta sa širokim daskama, što nije nimalo fancy...
Na strop stavljam štukature i kristalni luster....

Starinska pipa? Još ju nisam pronašla :(
Ovakva keramika za pod....

I naravno, završni detalji poput hortenzija :)



Share/Bookmark

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

a kada???kakva?gdje?

Anonimno kaže...

kada? nazalost onih starinskih nema, pa cu se morati zadovoljiti obicnom, 180x80 cm, Kolpa Sana :(

Anonimno kaže...

Vidjela sam negdje starinsku pipe ali se ne mogu tocno sjetiti gdje (Termocommerce, Bauhaus ili Petrokov). Sretno s adaptacijom i naravno cekamo slike kad bude gotovo :-))))

Mirjana kaže...

ah.baš zato i pitam, možda znaš gdje ima kod nas nešto takvo...jooooj.znači morat ću počet razmišljat o nečem drugom.čekam slike=)

Anonimno kaže...

starinske pipe u trgovini pipa,http://www.pipacentar.com/products/group/23

Anonimno kaže...

kada? mozda hrelic, ali su u koma stanju...

Anonimno kaže...

starinske kade su koma za održavanje. bolje ne, mada su lijepe.

jako mi se sviđaju ove male bijele pločice. već sam izludila od traženja pločica za kupaonu :( gledala sam katalog od špine i nisam ih nigdje vidjela. znači na trešnjevci?? koliko su?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...