{Morska vila}


Iako je ljeto iza nas, interijeri koji nas vezuju uz more uvijek su nam atraktivni. Zato sam danas odlučila pisati o jednoj prekrasnoj vili koju smo slikali za naš časopis moja4zida. Kuću je projektirao arhitekt Srećko Merla, i pravi je primjer arhitekture koju bi trebali slijediti svi koji se bave priobalnom gradnjom. Uklopljena u okoliš, stopljena sa stijenom koja ju okružuje, udobna i nadasve lijepa - to je vila koja nam je oduzela dah. Martina (moja4zida), Damir (fotograf) i ja pofotkali smo kuću i uživali. Reportažu potražite u novom broju moja4zida (kliknite ovdje za online čitanje), koja je toliko inspirativna da ćete sigurno uživati!



Share/Bookmark

1 komentar:

Anonimno kaže...

mmmm, definitivno najbolja spavaća i pogled u njoj! prekrasno!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...