house&home


Pretpostavljam da svi koji prate ovaj blog sigurno vole i časopise na temu uređenja interijera. Ako je suditi po meni, onda to prelazi u pravu opsesiju :D 
Hrpice žurnala nagazne su mine mojim ukućanima, koji su već prestali prigovarati tom mom hobiju lagano se pomirivši sa sudbinom. No svi koji to vole znaju da nema većeg gušta nego ukrasti 15-tak (realno 5) minuta vremena, skuhati neki fini napitak i otvoriti novi friški časopis!


Ovog puta dobila sam priliku prelistati kanadski House&Home, po prvi puta u životu i baš mi je dobar :) Prilog o ilustratorici s troje djece bio mi je posebno inspirativan, stan je jednostavan, svjetao i pun neke obiteljske topline... sweet!




Share/Bookmark

3 komentara:

Marina kaže...

Pratim dvije web stranice koje nude download raznoraznih časopisa pa na njima guštam u nekima koji su mi ili fizički i/ili novčano nedostupni, ali slažem se da nema ljepšeg nego okretati listove novog fino-printanog časopisa :-)

miss decor kaže...

da da fini print, fensi papir...nema boljeg!

a*cozyhome kaže...

volim ja sve mogucnosti interneta, ali stvarno - ima li veceg gusta nego uz vruci napitak listati magazine o uredjenju...jos ako se potrefi i topli zrak sunca, gdje je sreci kraj?!
ovaj clanak potpisujem,sve si u pravu. i ja sam magazin junkie, a dosad mi je u ruke,pored italijanskih, samo britanski ideal home magazine dospio u ruke-kakva divota

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...