wanted!!




Dobila sam bezbroj upita vezanih uz ove keramičke pločice. 
Tako jednostavni bijeli pravokutnici pod nazivom subway izgleda da su osvojili mnoga srca. Budući da ih i ja imam u kuhinji i u kupaonici rado bih pomogla svima koji su u potrazi za istima. Dakle, pločice su zadnji puta viđene u Zagrebu, Ozaljska ulica, trgovina Špina i nakon toga im se gubi trag!
Traže se dead or alive,
sretnom nalazniku nagrada!!!


Share/Bookmark

Broj komentara: 6:

passiondecor kaže...

hahaha..sjajna si :D
ma,stvarno su plocice predivne, i ne samo ovakvog oblika,licno volim cak i (mnogima omrazene) cetvrtaste bijele. jos samo da ima u regionu da se nabavi i zastitni premaz - da i plocice i fuge ostanu bijele..eh snovi

miss decor kaže...

da, dobro si to primijetila. fuge su u mom slučaju već poprimile žućkasti bljak ton- špricne ulje, kečap i zbogom djevičanski čistim fugama :D

Unknown kaže...

Na YoungHouseLove blogu sam vidjela da oni koriste zastitni premaz, kao lak,i na zidovima i na podu. Olaksano je ciscenje i fuge nikad ne promjene boju. To je prava stvar!

moccadesign kaže...

Wow! Nisam ni znala da ih ima za kupiti u Zagreb - stvarno su cool - nadam se da će potraga biti uspješna! Pohvale za blog! Pozdrav.

caffelatte kaže...

Nedavno sam vidjela da je Špina u Zagrebu zatvorena, ali zato sam našla subway pločice u Keramital-u na Kajzerici. Proizvođač Mutina, a cijena prepaprena.

caffelatte kaže...

Špina je još uvijek tamo, a ima i pločica, oko 200 i neš kn, jupi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...