klasična ljepota



Ovaj stan mi je jednom prilikom prijateljica Maja sejvala na desktop i danas ujutro sam sasvim slučajno naišla na njega. I baš mi se dopao! Ima neki tradicionalan štih a opet je prozračan i neopterečen teškim dekorima. Takav stil je super ako imate naslijeđenog bakinog namještaja a ne znate što i kuda s njim. Svaki starinski komad u ovom stanu skladno se stopio s prostorom i ostatkom namještaja. Zato, uživajte u današnjoj turi...a  možda nekog navedem na promjenu svog interijerističkog stila na ovakvu lijepu klasiku :)







Share/Bookmark

2 komentara:

Anonimno kaže...

moram priznat da u zadnje vrime i ja naginjem bijelim i svijetlim interijerima iako sam do sad bila ljubitelj šarenila i pomalo kaotičnog uređenja... Ove slike baš opuštaju i smiruju!
Joooj, taj prozor s prve slike i onaj drveni stol s predzadnje.... divota!

nagradne igre kaže...

super je posložen ovaj stan... bijela boja stvarno opušta i kada ću bojati sljedeći puta sobu sigurno ide u bijelo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...