sofa



foto: miss decor

Ja sam mama koja ima dvoje + psa + dragog koji voli klopati udobno zavaljen pred tv-om I IMAM BIJELU SOFU. Luda kombinacija, hm? Ili barem suluda. 
Pretpostavljam da mislite da moja perilica za veš radi svaki dan i pere nesretnu navlaku sa sofe. Ali začudo nije tako. 
Iako su me svi upozoravali da ne nabavljam bijelu sofu jer ću: 
1. biti rob pranja 
2. vikati na djecu ne-ne-pazi-pazi 
3. zažaliti kad tad, 
to se nije dogodilo.
Ja jednostavno toliko volim tu svoju bijelu sofu, dobro izgleda i po danu i navečer, i kad je oblačno i sunčano,  sa prugastim jastucima i sivim, i opet bih ju kupila bez razmišljanja. 
Ako se i zaprlja s vremenom, jednostavno skinem navlaku, operem na 60 stupnjeva, posušim i hop, sofa je opet kao nova. 
Stoga, ne bojite se bijelih sofica, tako su slatke i lijepe, toplo ih preporučam.


Share/Bookmark

Broj komentara: 5:

Marina kaže...

je, prekrasna je, ali svejedno sam skeptik... ja imam dve mačke kojima je valjanje po kauču no.1, a dragi i ja svaki dan jedemo na kauči/grickamo/pijemo i tako to... mislim da bi mi trebala navlaka za svaki dan u tjednu, da bi bilo lijepo bijelo...

Anonimno kaže...

Kristina, od kojeg je materijala navlaka na vašoj sofi? Predivna je. Hvala!

miss decor kaže...

evo baš sam pogledala sastav: pamuk, lan. pere se na 60 stupnjeva a na mrlje stavim vanish.
a za mace ne znam, moglo bi biti problema s njihovom dlakom :)

Unknown kaže...

kao veliki pobornik bijelih,i uopste svijetlih, udobnih sofa...potpisujem sve sto si napisala u clanku!

xo

Unknown kaže...

Sofa je predivna, sve na slici je ko bon-bon. Sve što se može prati dolazi u obzir. Ja imam crnu kutnu i meni su svi govorili da nisam trebala,a ispalo je baš super, imam i dijete koje je po njj prosulo čokolino, povračalo itd. i sve se opralo samo sa mokrom truleksicom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...