{4 koraka do nove komode}


Makeoveri su odlična stvar. Uvijek je zanimljivo vidjeti kako se iz stare stvari može napraviti novi komad koji izgleda sasvim drugačije. Otkrila sam da takvi zahvati nisu nimalo komplicirani i da ih lako i mi laici možemo napraviti, u kućnoj radinosti. Naravno mora se raditi o jednostavnijim komadima namještaja, poput stola, komode i slično (jer restauriranje tapecirane fotelje naprimjer, moglo bi nam zadati mnogo nepotrebne glavobolje). Pronašla sam zanimljiv makeover stare komode via Laveder and lime, te sam se raspitala kod osoba koje se bave makeoverom namještaja što je potrebno za jedan takav zahvat. Pogledajmo slike pa ćemo se baciti na upute!


4 KORAKA:
izbrusiti stari lak brusnim papirom
skinuti ručkice sa ladica
nanijeti lazurnu boju (ovisno o željenom efektu)
na kraju postaviti nove ručkice i staviti ukrasnu tapetu unutar ladica

Ovo zaista ne zvuči tako teško, trebat će vam malo boje, slobodnog vremena i neki stari komad namještaja poput ovog na slici. Ako ne uspije, uvijek se možete obratiti sos stručnjaku koji će spasiti cijelu stvar :)

Share/Bookmark

3 komentara:

DecorMamma kaže...

Stvarno odlično izgleda, a još bolja mi je ova lampa na komodi...mrak se uklopila;-)

Ivana

miss decor kaže...
Autor je uklonio komentar.
Unknown kaže...

Jako lijepa komoda! Odlično je ispala, od ružnog pačeta pretvorila se u lijepog labuda!! Pozdrav!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...