{Mediteranski stil...za vaše vikendice }


Početak radnog tjedna! Ovo predivno sunčano vrijeme kojim nas je darivao vikend potaklo me je na razmišljanje o moru... i godišnjem odmoru... vrijeme je da aktualiziramo temu uređenja vikendica. Imate li neki svoj kutak uz more, na kojem odmarate dušu i tijelo? Kako ste uredili taj svoj "drugi" dom, ljetnu rezidenciju? Tema uređenja vikendica obrađena je u subotnjem prilogu
Jutarnjeg lista u kojem sam sudjelovala kao savjetnica i sugovornica izvrsnoj novinarki Ivi Novak. Ekipa priloga Dom i nekretnine kontaktirala me je vezano uz taj članak tako da smo se potrudili dati odgovore svima vama vikendašima koji uređujete svoje interijere uz more. Članak pročitajte OVDJE (i saznajte tajne uređenja u mediteranskom stilu) a ja ću vas dodatno provesti kroz jednu vilu, jednu ekskluzivnu vilu hmmm...koja je zaista high class luksuza.

Vila poput ove svakako nije naša Hrvatska stvarnost, no nemojte da vas obeshrabri viđeni luksuz. Na koncu, uživati u životu i nije pitanje novaca nego duha, tako da ništa ne propuštate ukoliko je vaša vikendica puno skromnijih razmjera.

Sunce, more, riba na gradele i dva tjedna slobode za mene vrijede jaaako puno :)



Share/Bookmark

1 komentar:

Anonimno kaže...

Savršeno. Sve o čem bi netko mogao sanjati. Za ovo ti netreba more niti uopće vikendica uz more.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...