{A što s crvenom?}


Moram priznati da nisam baš najbolja s crvenom bojom. Uvijek sam preferirala pastelne tonove i ako bih birala jači ton, to bi uvijek bila ljubičasta ili pink, ali rijetko crvena. Jednostavno mi nije dolazila na red kako bih ju dublje proučila i primijenila u interijerima. Iako, sada priznajem da je to moj osobni propust budući da nam crvena itekako ima što ponuditi. U detaljima, ta boja se preporuča u stambenim prostorima pogotovo onima koji njeguju minimalizam. No, ja sam pronašla i romantičnu stranu crvene, koju ćete otkriti uskoro. Zahvaljujem ljubaznom my everyday na ovim inspirativnim fotografijama. Tajna je u "razbijanju" agresivnosti crvene boje. U tu svrhu koristite ili točkaste ili karirane motive. Na taj način ta vatrena boja dobit će na romantičnosti te djelovati puno mekanije i blaže.



Share/Bookmark

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...