{Strani časopisi o uređenju doma}


Ako volite tematiku interijera sigurno gutate časopise na istu temu. Barem je samnom tako. Moja se ljubav prema dekoriranju i rodila iz ljubavi prema tim stylish žurnalima. Dajte mi prekrasne fotografije i predivne prostore i ja zaboravim na sve :) Ta sklonost traje od kada znam za sebe, odnosno od kada sam ugledala prvi takav časopis. Sjećam se da sam kao mala voljela Svijet (kojeg je moja mama redovito kupovala) i najdraži su mi mi bili prilozi o uređenju doma. I tako, s vremenom ta strast prerasla je u profesiju i sada radim predivan posao u moja4zida. Ali postoje neki strani časopisi koje naprosto gutam, a jedan od njih je svakako francuski Marie Claire Idees.
Jeste li čuli za njega? Ako ne, garantiram love at first sight kada ga prolistamo zajedno...

Moj savršen početak dana izgleda upravo kao na gornjoj fotki. Odvojiti desetak minuta samo za sebe, popiti coffee i guštati uz bajne kadrove. Snimljeno danas ujutro prije posla :) Nažalost, Marie Claire Idees ne može se kupiti u Hrvatskoj tako da se služim raznim francuskim kanalima kako bih dobila svoj primjerak. Ali i u tome ima neke čari, jer ono što nam nije lako dostupno još nam je draže, zar ne? Imate li vi neki svoj omiljeni časopis? Ili jutarnji ritual sličan mome?

Share/Bookmark

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

Moj omiljeni ritual je navečer, nakon što pospremim dječicu u krevet i cmoknem mužića za laku noć;-), listanje (u miru i tišini;-)) novog broja M4Z-a i uživanje u raznoraznim interijerima, bojama,stilovima...ah, koji gušti...šteta da izlazi jednom mjesečno samo;-)

miss decor kaže...

hahaha hvala na pohvalama, morati ću stisnuti redakciju da počnemo izlaziti barem dva puta mjesečno ;) uživajte u svom ritualu i dalje :))

Anonimno kaže...

super ti je blog. fotografije su stvarno inspirativne. i ja obožavam časopis marie claire idees i kupujem ga u zagrebu, ili u algoritmu ili u tisku. može se nabaviti u zagrebu ali u maloj količini. meni je baš zadnji broj promaknuo i ne mogu ga nabaviti pa da se ubijem. počela sam se prije par godina baviti prvo decoupagom, pa sam ukrašavala teglice za cvijeće a sada sam prešla na okvire koje sam kupila na hreliću i stare stolice, ali radim to samo za prijatelje i obitelj. hvala ti na savjetima i idejama, super je znati da u ovom gradu ima kreativnih ljudi. uživaj, i s nestrpljenjem čekam nove blogove:)

denis hlapčić kaže...

jojooj kristina,,,,mene nisi reklamirala,,,bed girl :) pusa svima od ARTDENNISdesigna....
visit,take a look and enjoy....
http://www.artdennis.com

Unknown kaže...

I moj savršen početak dana je uz kafu i listanje casopisa o mojoj najvećoj ljubavi i životnom pozivu- uređivanju enterijera! nema većeg gušta nego vidjeti novi broj na kioscima,a mogu reći da vaš časopis OBOŽAVAM! jedina mana je što do mene ne stiže redovno,i mnogo je skuplji od očekivanog(u Crnoj Gori košta nešto više od 4e). ali,ne žalim ni poslednji cent u džepu. U mojoj glavi samo se smjenjuju ideje za uredjenje,što mog,što stanova mojih prijatelja,a pogled na radove drugih stilista i dizajnera pomaže mi da pročistim svoje misli. Upravo sam otkrila ovaj blog,i već sam potpuni fan!citajući postove,gledajući slike..vidim sebe :)
veliki pozz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...