{Upit jedne čitateljice}


Danas sam dobila sladak mail od čitateljice Miss decor-a Ivane, koja mi je poslala fotografiju svog dnevnog boravka (odlična kombinacija sive i boje vanilije btw!). Ivana je mama dvojice dječaka, ljubiteljica tema o interijerima i ima mali problemčić oko izbora zavjesa
za balkonska vrata. Obratila mi se vezano za savjet o vrsti i boji zavjesa, tako da smo izmijenile par mailova na tu temu. Moj prijedlog su bili paneli, u bež ili svjetlo sivoj varijanti sa/bez uzoraka. Budući da sam sigurna da netko među vama, mojim dragim posjetiteljima i čitateljima, sigurno ima nekih dobrih ideja kako da pomognemo Ivani oko zavjesa, javite mi se na mail sa svojim prijedlozima.
Draga Ivana, nadam se da ćemo naći neko zgodno rješenje kako bi tvoj dnevni boravak bio još ugodniji i ljepši :)

Hvala svima unaprijed!






Share/Bookmark

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...