{Jeste li za malo rustice moderne?}


Hello svima! Kakav je bio vikend? Jeste li upijali proljetno sunce i uživali na zraku? Ja sam provela divan vikend u prirodi, napunila baterije i malo istraživala novitete u svijetu interijera. Moram priznati da mi se dosta vas javlja na temu vikendica, bilo onih na moru ili u unutrašnjosti. Budući da ja ne mogu ignorirati vaše želje i upite, nadam se da ću s ovim člankom pomoći svima vama koji i dalje tragate za prikladnim namještajem. Dakle, upoznajte Rusticu Modernu, hand made hrvatski proizvod, namještaj koji je toliko divan i charming da mu ne mogu odoljeti. Iza svega toga stoje vrijedne ruke Martina, dizajnera namještaja koji je osmislio i koji izrađuje sve te rustikalne komade. Dakle, enjoy!


Jako mi se sviđa koncept kojim se poštuje naš tradicionalni izgled i neka hrvatska inačica shabby chic i seoskog stila. Ovo je samo dokaz kako i mi imamo što ponuditi na temu lijepog namještaja. Ako se dodatno želite informirati o drugim hrvatskim proizvodima, u subotu je u Jutranjem izašao zanimljiv članak na temu "Što Hrvatska ima ponuditi u dizajnu interijera". Nas par dizajnerica iznijelo je svoja mišljenja o trenutnom stanju hrvatskog dizajna...više pročitajte OVDJE. Pozdrav do sutra!



Share/Bookmark

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...