{Putujte sa stilom}


Dragi moji petak nam je stigao, jupi!
Ne znam za vas ali ja za vikend imam velike planove i namjeravam iskoristiti svaki trenutak lijepog vremena. Toliko sam ga željno očekivala nakon one duge zime brrr. Ali to je sada iz nas, sunce grije, ptičice pjevaju, ljetne haljine (mi) vise u ormaru i sve je nekako vedro i pozitivno. Na tom valu pozitive da li vam se budi želja za putovanjima? Otići daleko od posla i ustaljenog ritma za mene je vrhunski gušt. Iako volim daleka putovanja, s ruksakom na leđima i bez nekog turističkog plana danas vas vodim u Nizozemsku, točnije jedno mjestašce udaljeno kojih sat vremena vožnje vlakom od Amsterdama. Taj B&B (bed and breakfast) pod nazivom Bed of Flowers je toliko poseban da ga slobodno možemo uvrstiti u top lijepih interijera. Za cijenu od 95 eura za dvije osobe/noći stvarno možete uživati u predivnim sobama i zajedničkim prostorijama tog dražesnog pansiona. Ja bih doslovno svaku stvar koju sam vidjela ponijela doma, sve je tres tres chic!


Budući da je aktualna tema izbora gradonačelnika za dragi nam Zagreb, pitam se zašto naš grad nema jedan ovakav pansion koji očito nije preskup a nudi jako puno. Promatram turiste koji šeću Gornjim gradom i pitam se gdje noće i kakvu turističku ponudu imaju u belom nam Zagrebu? Moje je mišljenje da su zagrebački hoteli preskupi i preveliki i da našem gradu nedostaje toplih i prisnih mini hotela. Dakle, dragi tajkuni i poduzetnici budite maštovitiji i obogatite nam grad ovakvim stvarima!
Ugodan vikend svima ciao


Share/Bookmark

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...