{Bijeli podovi, oh da!}


Danas sam odlučila pisati o podovima, konkretnije daskama, konkretnije bijelim daskama. Ne znam da li među vama ima ljubitelja takve varijante za pod no ja sam zbilja veliki obožavatelj bijelih podova. Način na koji otvaraju prostor, neka uspavana profinjenost te nenametljivo isticanje namještaja čine bijele podove vrlo atraktivnom opcijom za svakoga koji namjerava uređivati svoj dom. Ja sam donijela definitivnu odluku da će moj (budući) stan biti s bijelim daskama, a zašto sam tako sigurna u to razumijet ćete nakon što pogledate galeriju koja slijedi :) Da li je ovo kupaonica ili djelić raja? Isprani sivi shabby namještaj, kristalni luster, boemska atmosfera a sve zaokruženo bijelim podom....raj definitivno.

O bijelim prostorima sam već pisala (one koje zanima jedan elegantan stan neka kliknu OVDJE) tako da vam je jasno da je to jače od mene :) Ova poslijednja fotografija s klupicom pravi je primjer skandinavskog stila uređenja, o kojem ću pisati uskoro...Bye!


Share/Bookmark

2 komentara:

Anonimno kaže...

osobno doma imam bijelo farbani parket....stan je u crno bijeloj kombinaciji....SVRŠENO :)
i svaka čast na stranici ;)

Anonimno kaže...

Stranica vam je super, slucajno sam naisla na nju i bas mi je drago :)
zaista se svasta moze vidjeti :)
mene zanima konretno kako se zove materijal od kojeg je napravljen bijeli nocni stolic u spavacoj sobi, sa prve slike? drvo? prefarbano cime? obicnom bojom i mat lakom ili ?
Luda sam za ovim materijalom :)

thx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...