{Trendy spavaće sobe}


Izabrati spavaću sobu nije nimalo lak zadatak. Ja se još uvijek mučim oko konačnog stila uređenja za svoju spavaonicu (koja je trenutno u shabby chic fazi). Prvo sam ju zamislila u bijelim tonovima a onda sam vidjela jednu savršenu tapetu (iz osborne & little kolekcije) kojoj sam namjenila zid iznad uzglavlja. I sada moje muke traju i traju, budući da se još nisam odlučila za kupnju te tapete, jer bih zbog nje trebala mijenjati i stil posteljine i tepiha i... uh :)
Zato vas vodim u jednu malu virtualnu šetnju via Living etc online
s ciljem da i vama i sebi olakšam izbor idealne spavaće sobe. Malo francuskog šarma...

Savršena elegancija u duboko tamnoj ljubičastoj....
Što se tiče mog problemčića s tapetom, izvještavati ću vas o razvoju situacije, da li je tapeta konačno na zidu ili ne. A do tada, uživajte u vašim spavaonicama, tretirajte se poput kraljica (i kraljeva) u njima jer na koncu one su samo vaše odaje za guštanje, opuštanje i spavanje.


Share/Bookmark

Nema komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...